1. Pieniądze za niezrealizowane lub częściowe zamówienia są zwracane na panel.

2. Proszę nie dodawać tego samego linka dwa razy pod ten sam serwis. W przypadku zamówienia zrealizowanego tylko częściowo proszę ponowić próbę lub zamówić inny rodzaj tego samego serwisu.

3. Anulowanie zablokowanych zamówień po 3 dniach. Możemy anulować zamówienie po 3 dniach, jeśli nie odnotowano wzrostu fanów, wyświetleń, polubień , etc. Upewnij się, że zamówienie jest realizowane ręcznie, odwiedzając adres URL i sprawdź, czy licznik rośnie. Czasami status na naszym panelu może być błędny z powodu interfejsu API. Aby nam pomóc, zapytaj po raz pierwszy o anulowanie z numerem zamówienia. Jeśli po 3 dniach zamówienie nie zostało jeszcze anulowane, poproś o anulowanie ponownie i wspomnij, że nastąpiło 3 dni bez żadnego ruchu. Nie anulujemy żadnych zamówień, które się zwiększają, ale mają status błędu (np. Przetwarzanie). Nie anulujemy zamówień z jakiegokolwiek innego powodu (powolna prędkość, niewłaściwy URL, ...)

4. Nowa usługa: Drip Feed, tak abyś mógł automatycznie ustawić tę samą kolejność kilka razy. Przykład: załóżmy, że chcesz dostać 1000 polubień na swoim Instagramie, ale chcesz otrzymać 100 polubień co 30 minut, dodasz Link: Twój Post Link Ilość: 100 Runs: 10 (jeśli chcesz uruchomić to zamówienie 10 razy, jeśli chcesz zdobyć 2000 polubień, uruchomisz go 20 razy itd.) Interwał: 30 (ponieważ chcesz otrzymywać 100 polubień na swoim poście co 30 minut, jeśli chcesz co godzinę, wstawisz 60, ponieważ czas jest w minutach) PS: Nigdy nie zamawiaj większej ilości niż maksymalna, która jest zapisana w nazwie usługi (Ilość x Run), Przykład, jeśli maksymalna wartość usługi to 4000, nie umieszczasz Ilość: 500 i Run: 10, ponieważ całkowita ilość będzie być 500x10 = 5000, który jest większy niż usługa max (4000). Nigdy nie umieszczaj interwału poniżej rzeczywistego czasu rozpoczęcia (niektóre usługi wymagają 60 minut na rozpoczęcie, nie wstawiaj odstępu mniejszego niż czas rozpoczęcia usługi co spowoduje niepowodzenie w zamówieniu).