carryminati jak zdobyc fanow polubienia instagram instagram shoutout instagram reels likee

Jak zwiększyć ruch na stronie

Dobra strona internetowa jest ważna, ale w niczym nam nie pomoże, jeśli ruch na niej będzie znikomy.

Dlatego przygotowaliśmy kilka rad dla tych, którzy dysponują już odpowiednio przygotowaną stroną i chcieliby zwiększyć na niej ruch.

1. Content is king, czyli o wartościowych treściach na stronie To absolutna podstawa.

Jeśli treści generowane na naszej stronie nie będą ciekawe, to całą resztę zabiegów możemy sobie darować. Content is king, czyli treść jest królem - od niej zacznijmy. Informacje publikowane na naszej stronie muszą być na tyle interesujące, żeby już od pierwszych słów w magnetyczny sposób porywały czytelnika.

2. Regularnie twórz nową, interesującą treść Pomoże w tym blog na stronie, oczywiście powiązany tematycznie z naszym obszarem działalności.

W wielu branżach świetnie sprawdzają się tutoriale - powinni o nich pomyśleć chociażby programiści, graficy, ale nie tylko - nawet przedszkole może zwiększyć ruch na stronie, publikując na przykład pomysły na kreatywne zabawy z dziećmi.

Bardzo istotna jest tu regularność w tworzeniu nowego contentu - jeśli zainteresujesz ludzi jakimś tematem, wrócą po więcej.

3. Pamiętaj o obecności w social mediach Każda szanująca się firma powinna być w dzisiejszych czasach obecna w social mediach. Facebook i Twitter to świetne narzędzia do angażowania potencjalnych klientów w dyskusje i budowania lojalności marki.

Można na przykład nagrywać proces tworzenia (czegokolwiek tak naprawdę - wszystko da się ciekawie przedstawić) i wrzucać videocontent na YouTube’a - następnie na blogu swojej strony internetowej stworzyć post podsumowujący ten filmik, i udostępnić go na swojej stronie na Facebook’u.

Możliwości jest naprawdę bardzo wiele.

4. Pamiętaj o SEO Pisanie typowo “pod wyszukiwarki” zdecydowanie odradzamy - nikt nie lubi czytać artykułów sztucznie przeładowanych słowami kluczowymi (często nawet bez prawidłowej odmiany), a za takie praktyki nasza pozycja w wyszukiwarce zamiast wzrosnąć, może nawet spaść.

Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by rozsądnie posiłkować się słowami kluczowymi.

Warto najpierw zrobić research za pomocą odpowiednich narzędzi pozycjonerskich i dowiedzieć się, w jakie słowa i frazy w naszej branży najlepiej uderzać, a następnie użyć ich w naturalny sposób w artykułach, które publikujemy na naszym blogu.

5. Udzielaj się na grupach tematycznych ...ale nie spamuj linkiem do swojej strony, bo to przyniesie efekt odwrotny od zamierzonego.

Zamiast tego angażuj się w wartościowe dyskusje i tam gdzie można to robić, pokazuj swoje dokonania w danej branży.

Prowadzisz zakład stolarski i chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie, dotrzeć do większej liczby klientów?

Grupy o tematyce związanej z urządzaniem wnętrz są dla Ciebie. Zdjęcie pięknego stolika kawowego bez namolnej reklamy sprawi, że ludzie sami będą odwiedzać Twój profil, a następnie stronę ze sklepem internetowym.

6. Nie zapomnij o forach internetowych! Wbrew pozorom w dobie grup na Facebook’u fora wciąż funkcjonują i niektóre mają się całkiem dobrze.

Chodzi tu głównie o fora branżowe, być może dlatego, że informacje na forach są wciąż lepiej ustrukturyzowane niż te w grupach facebookowych.

Dlatego zachęcamy do tworzenia bogatych profili z linkiem do swojej strony internetowej, a następnie brania udziału w rzeczowych dyskusjach.

7. Przypominaj się swoim lojalnym klientom Mailing, newslettery, kanały RSS - to wszystko sposoby na to, by Twoja firma nie zginęła w gąszczu informacji, które w dzisiejszych czasach codziennie docierają do niemalże każdego człowieka.

Jeśli tworzysz naprawdę ciekawy content, sporo osób będzie chciało wiedzieć, gdy pojawi się u Ciebie coś nowego.

Wykorzystaj to i informuj ich o nowych postach i promocjach. Staraj się jednak nie przedobrzyć - nikt nie lubi natłoku spamu, przesyłaj więc tylko wartościowe i odpowiednio sprofilowane informacje.

Zamiast rozsyłać te same maile do wszystkich klientów, postaraj się za pomocą krótkiej ankiety podzielić użytkowników Twojej strony na kilka grup. Następnie wysyłaj im tylko takie oferty, które rzeczywiście mogą ich zainteresować.

Jeżeli pomimo tych wskazówek nadal nie wiesz jak to zrobić,nie masz czasu na takie zabiegi a nie chcesz wydawać dużych pieniędzy dla firm marketingowych .

Zapewne padnie pytanie, czy to bezpieczne ?

Odpowiedz brzmi tak , generowanie ruchu przez naszą stronę jest bezpieczne,tanie i efektywne . A wszystkie działania można śledzić w Google Analytisc.